Lørdag den 13 juni blev dagen, hvor de 3 foreninger vandværket, landvindingslag og grundejerfor, fik afholdt deres generalforsamlinger.
Der var et flot fremmøde til alle 3 og de foreninger, hvor der afgik bestyrelsesmedlemmer, var der folk der tråde til og besatte posterne.
Til det skal i alle have en stor tak for, det er rigtig dejligt, at der stadig er nogle, der træder til, så vi kan få vores dejlige område til at fremstå og fungere på den bedste mulige måde.
Der skal rettes en stor tak til jer alle der deltog og som havde tid til, at bruge denne ene dag om året, hvor i alle har en medbestemmelse på hvad der skal bruges kræfter på i området.
Tak for alle spørgsmålene og de opklarende svar der blev fremlagt.
Tak til de afgående medlemmer af de forskellige bestyrelser, hvor ancienniteten var alt fra 20 til 30 år, så der var en del viden der her forsvandt, men mon ikke man kan spørge dem alligevel, hvis der skulle opstå noget, som man ikke lige på stående fod kan løse eller svare på.
Det var dog ikke bare seriøsitet det hele, der var også tid til lidt hyggeligt samvær, hvor man havde mulighed for, at skabe nye bekendtskaber eller lige opdater de gamle.
Som altid blev dagen afsluttet med spisning og i denne omgang også et spændende foredrag om en jordomsejling på det gode skib Nordstjernen, hvor Helge som kaptajn og Enne som gast fik oplevelser for livet, som de delte med os med billeder, fortællinger samt en entusiasme og humor som underholdt os alle.
Skulle man i 2027 få lyst til at deltage, så er datoen sat til lørdag den 12 juni, så sæt endeligt et kryds i kalenderen og mød op til en dejlig sammenkomst med alle de dejlige beboer i vores smukke sommerhusområde.
Vi ses forhåbentligt alle i 2027.
Store generalforsamlingsdag!
Bestyrelserne i Grundejerforeningen, Sillerslevøre Vandværk og Landvindingslaget vil gerne invitere jer til en fælles generalforsamlingsdag.
Vi har gennem det seneste år haft et godt og tæt samarbejde, og det mærkes også i det daglige arbejde. Flere bestyrelsesmedlemmer er engageret i mere end én af de tre bestyrelser, og derfor er det helt naturligt, at vi også tænker i fællesskab, når vi planlægger årets generalforsamlinger.
Derfor har vi valgt at samle de tre generalforsamlinger på samme dato. Vi håber, at det vil gøre det lettere for flere at deltage, så man ikke skal bruge flere weekender på møder, men i stedet kan samle det hele på én dag.
Samtidig håber vi, at det fælles initiativ vil være med til at skabe endnu større interesse og opbakning til generalforsamlingerne.
Vi håber meget, at I vil tage godt imod tiltaget og møde op til de generalforsamlinger, som har jeres interesse.
Grundejerforeningens generalforsamling rundes af med et lille foredrag og lidt godt til ganen. Alle er meget velkomne – vi beder blot om tilmelding, så vi ved, hvor mange vi bliver til spisning.
Afholdes lørdag den 13 juni
kl. 17:00
Hos Kulturkøbmanden
Afholdes lørdag den 13 juni
kl. 16:00
Hos Kulturkøbmanden
Afholdes lørdag den 13 juni
kl. 15:00
Hos Kulturkøbmanden
Velkommen til Sillerslevøre Grundejerforenings hjemmeside.
Vores hjemmeside indeholder informationer vedr. Sillerslevøre Grundejerforening, Sillerslevøre Vandværk og Sillerslevøre Landvindingslag.
Grundejerforeningens medlemmer er de til en hver tid ejere af ejendomme, som er beliggende inden for foreningens område, dog skal bemærkes, at der ikke er medlemspligt. Gennem sit medlemsskab er grundejeren indforstået med, at foreningen kan/må sende post og kontakte grundejeren via elektroniske medier.
For øjeblikket (juli 2025) er vi ca 89 medlemmer af foreningen. Skulle du have lyst til at være med i foreningen er du selvfølgelig velkommen, medlemskontingentet er pt. kr 300,- pr år. Der kan indbetales med MobilePay nr. 660126 (husk at skrive sommerhusadresse).
Har du kommentarer/ønsker/spørgsmål til hjemmesiden kan du/I rette henvendelse til foreningens formand, Jens Rasmussen tlf: 51726806 eller Email: jensbnr@outlook.com
Grundejerforeningen har en Facebook side som kan tilgåes ved at klikke på iconet.
Efter Laurits bortgang er der fundet en del nøgler, som høre til vores område.
Skulle der være nogen, der har udleveret deres nøgler og gerne vil have dem tilbage, kan man tage kontakt til:
Niels Aage Pedersen
tlf 42977805
OBS OBS OBS OBS
Vi mangler suppleanter til vores bestyrelse i Grundejerforeningen.
hvis det er noget for dig så send en SMS eller ring til en af os i bestyrelsen.
Jens tlf. 5172 6806
Maren tlf. 4035 3406
Marianne tlf. 2032 0300
Anette tlf. 27212466
Connie tlf. 50511280